Algemene voorwaarden
Algemene Voorwaarden Affix Totaal
Deze huisregels zorgen voor een goede organisatie, waardoor ik mijn werkzaamheden optimaal kan uitvoeren en de kwaliteit gewaarborgd blijft. Daarnaast bieden ze duidelijkheid voor u als klant, zodat we beiden weten waar we aan toe zijn.
Uw Persoonlijke Gegevens
Tijdens een eerste bezoek nemen wij een anamnese af, waarbij we u vragen naar persoonlijke en medische informatie. Mocht er iets veranderen in uw gegevens, dan verzoeken wij u om dit zo spoedig mogelijk door te geven. Wijzigingen in uw persoonlijke of medische informatie kunt u bij uw eerstvolgende bezoek aan ons doorgeven.
​
Gemaakte Afspraken
Afspraken kunnen alleen telefonisch worden gewijzigd. Wanneer een afspraak is gemaakt, gaan wij ervan uit dat u deze nakomt. Mocht u onverwachts verhinderd zijn, dan vragen wij u om dit ruim van tevoren door te geven, minimaal 48 uur van tevoren. In dat geval zijn er geen kosten verbonden aan het annuleren of verplaatsen.
-
Bij annulering 24 uur van tevoren wordt de helft van de kosten van de ingeplande behandeling in rekening gebracht.
-
Indien u uw afspraak vergeet of kort van tevoren annuleert, wordt het volledige bedrag van de geplande behandeling in rekening gebracht vanwege de gereserveerde tijd.
-
​
Privacy en AVG
In verband met de nieuwe privacywetgeving zijn wij verplicht uw gegevens na twee maanden te vernietigen. Indien u na deze periode opnieuw bij ons wilt inschrijven, wordt hiervoor € 7,50 aan inschrijfkosten in rekening gebracht.